U bent hier: Home > Bedrijfsprofiel > Historie > De Malaise(2)

De Malaise (2)

 

Consultants deden teveel beloftes. De ICT-sector was 'booming business' en hiervan werd handig gebruikt gemaakt door marketing- en verkoop- afdelingen. 'Totaalpakket', 'Standaardoplossing' en 'Pro-Actieve dienst-verlening' waren de gevleugelde termen die vaak gebruikt werden om klanten te overtuigen, maar:

  • Wat heeft een kleine onderneming aan een gigantisch totaalpakket als er slechts een deel van dat pakket nodig is voor het uitvoeren van de kerntaken van het bedrijf?
  • Is een onderneming geholpen bij een standaardoplossing als die net niet aansluit op de bedrijfssituatie?
  • Hoe kan een dienstverlener pro-actieve hulp bieden als de de ontwikkelingen binnen de ICT zo snel gaan dat de gebruiker nauwelijks de tijd krijgt om een product onder de knie te krijgen?

Het is voor de ICT-sector steeds moeilijker om de ontwikkelingen bij te houden. Hierdoor is afstemming van de dienstverlening op de vraag van de klant vaak een lastige taak. Het is daarbij belangrijk het doel van de klant voor ogen te houden en niet alleen de technische mogelijkheden.

SQueeK benadert elke relatie persoonlijk en vanuit een ondersteunend perspectief.